keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Kaunokirjoitusta!

Olen säästänyt nämä mustekynät! 
Siniseen kynään ostettiin tuollaisia patruunoita ja punaiseen kynään
laitettiin kynän päästä mustetta!
 
Tämän kynän olen saanut serkultani.
Hän on oikein kaivertanut siihen nimeni.
 
Tämän kynänvarren historiaa en muista!
 
Mutta paljon tätä olen käyttänyt!
Tämä on sellainen, että terää kastettiin mustepulloon!
Minulla on niitä mustepullojakin pari tallessa,
mutta en nyt muista missä....

Teriäkin on tallessa vielä muutamia,
niin kuin näkyy, terien päät ovat eri paksuisia.
Tuli niin paha mieli, kun jokin aika sitten luin lehdestä,
että kaunokirjoituksen opettaminen lopetetaan.
Kaunokirjoitus oli yksi minun lempparijuttuni,
tykkään vieläkin kirjoittaa kaunoa,
mutta tilaisuuksiahan on nykyään aika vähän!
Ennen kun askartelin itse kortit,
niin aina kaunolla kirjoitin tervehdykset.
Oikein minua suututti, kun tuli näitä tarra-arkkeja,
missä oli valmiiksi kirjoitettuja toivotuksia ym!
 


4 kommenttia:

  1. Aarteita sinulla.En minäkään tykkää tarra arkeista vaikka käsiala on sitä sun tätä.Hienoa kun olet säästänyt kynät.

    VastaaPoista
  2. Voi tuotakin aikaa kun oli koulussa mustekynät..

    VastaaPoista