maanantai 29. elokuuta 2016

Nälkäkin yllättää joskus!

Ensin tälläinen vähän kauniimpi kuva ♥
 
Tässä on lettu pannulla, kuva on vähän kauhea,
mutta ihan hyvän makuista oli!
Lettuja teki mieli yhtäkkiä,
mutta eipäs ollutkaan kaapissa jauhoja... niin vehnäjauhoja...
 
Rohkeasti vain näitä karkeita ruisjauhoja ja hyvää tuli!
Siis yksi muna, rasvatonta maitoa, sitäkin oli vähän,
niin jatkoin rasvatonta matoa vedellä...
Teen kyllä uudestaankin, oli todella hyviä ja jotenkin ruokaisia!

ja leivoksia jälkiruuaksi...
 

Eilen pyöräilin rannalla ja laitoin kiville vähän koristeita,
jätin ne sinne...
Tästä läheltä viedään veneillä ihmisiä seurakunnan saareen,
niin saavat ihailla minun taidettani.
Eilen esimerkiksi oli kuulemma viisikymmentä japanilaista siellä saaressa käymässä,
yhteen veneeseen menee seitsemän ihmistä kerrallaan,
kovasti siinä soudettiin edestakaisin!
 
lisää kuvia:
 



1 kommentti:

  1. Aika erikoinen lettu, mutta aineet olivat ok. Herkullista jälkkäriä.
    Löysin blogisi ja liityin lukijaksi.
    Käy myös minun blogissani ja liity samalla lukijaksi.
    Laitan blogisi osoitteen omalle lukulistalle, sieltä voi joku löytää blogisi, kuten minä Aurinkokujalla blogista.
    Onko sinulla lukulistaa, jos on panethan minun blogini osoitteen sinne.
    Olen myös Blogit.fi:ssä.

    VastaaPoista